Lasă un comentariu

Moderatori

Suntem soţii Petru şi Viorica Bragaru. Mai bine de 15 ani am locuit în Chişinau și suburbiile lui. În martie 1996 am încheiat legămîntul căsniciei noastre şi tot ce ne-am dorit şi ne dorim e să trăim pentru bucuria şi slava Celui care ne-a creat.

Anul acesta am împlinit 16 ani împreună! Domnul ne-a binecuvîntat enorm, atît spiritual, emoţional, cît şi în cele pămînteşti – suntem cei mai binecuvîntaţi.

Împreună am fost mereu: la Radio Micul Samaritean fiind redactori, prezentatori, ingineri de sunet, etc.; în misiune cu grupul vocal-instrumental Acord, pe care l-am inițiat și l-am administrat mai bine de 10 ani; activitatea în cadrul Uniunii Baptiste Moldova care a culminat cu inițierea și dezvoltarea Misiunii pentru Familie, folosind Cursul de Căsătorie elaborat de Nicky & Sila Lee; Conferințe, seminarii, turnee, etc. Însă cea mai mare ”realizare” a noastră sunt cei 4 copii de parte bărbătească: Daniel(15), Cristian(11), Otniel(10), Patriciu-Ionatan(5).

De doi ani suntem cu toată familia prin SUA. Continuăm să facem aproape aceleași lucrări, doar într-o formă ”americană”. Moderăm nunți, cântăm cu toată familia peste tot, Misiunea pentru Familie o adaptăm la nevoile familiștilor de-aici, dezvoltăm o afacere de familie (e ceva nou și provocator pentru noi), instruim pe cei interesați în acest domeniu, creiem site-uri, scriem cărți, scriem muzică, explorăm locuri și lucruri noi. Ne bucurăm de tot ce facem, de rodul muncii noastre. Mai mult, ne bucurăm de tot ce suntem, și de tot ce devenim prin școala vieții.

Acest blog l-am creat pentru a comunica cu familiştii, şi nu doar. Pentru a împărtăşi experienţe, pentru a fi o motivaţie în a trăi o viaţă cu totul deosebită pentru gloria Împăratului.

Putem fi parteneri, coechipieri în vre-un domeniu de activitate sau chiar în toate.  Îndrăzniți să ne scrieți!

Ne puteți găsi aici  sau pe skype: petru-viorica-bragaru

cell: 253 332 4577

Lasă un răspuns

