Lasă un comentariu

Curs de Căsătorie la Bălţi

În data de 3 martie am început Cursul de Căsătorie la Bălţi. Am continuat să ne întîlnim în fiecare săptămînă, însuşind cîte o sesiune a Cursului.
Am fost impresionaţi de deschiderea conducerii bisericii Emanuel vizavi de această lucrare. Mulţumim mult pastorilor: Costel Cheptea şi Slavic Cheptea, deasemenea, diaconilor: Ion Munteanu (biserica Betania), Vladimir Voloşenco, Mihai Cheptea şi administratorului Victor Cheptea.
Organizarea ne-a fost asigurată de familia Voloşenco Vladimir şi Ana, care ne-a fost partener atît în rugăciune cît şi în lucru de voluntariat – o familie dedicată şi plină de pasiune pentru această lucrare cu familiile.
Ne-am bucurat extrem de mult, de participarea plină de responsabilitate a celor aproximativ 28 de cupluri, săptămînă de săptămînă, mai ales a celor din comunele vecine Bălţului.
Iată cîteva mărturii frumoase a cuplurilor participante:
„am aflat că există o groază de bariere în comunicare, şi că, ascultare este parte componentă a comunicării”;
„puterea iertării aduce vindecare unei relaţii, am învăţat ce înseamnă iertarea: cum se cere şi cum se oferă”;
„nu am ştiut pănî acum că dragostea este percepută diferit de fiecare din noi, şi că fiacare are un limbaj al iubirii mai înţeles şi mai dorit”;
„cît de important să ştii care trebuie să fie relaţia cu părinţii şi socrii după căsătorie. Venim din familiile noastre cu o mulţime de obiceiuri şi nevoi nesatisfăcute, care aşteptăm să ne fie împlinite de partener… şi important e să ştiu care sunt acele nevoi cu scopul de a le împlini…”;
„romantismul, flacăra iubirii dintîi să o păstrăm mereu vie şi proaspătă prin ….”;
„Acest Curs este o bună fundaţie, temelie pentru viaţa de căsnicie. Am fost încîntaţi să-l trecem şi să vedem multe schimbări în căsnicia noastră”!

Lasă un răspuns

