4 comentarii

Orhei

Aici puteţi vizualiza şi downloada poze de la Cursul de Căsătorie din Orhei 3 Martie – 24 Aprilie

În data de 6 martie am început Cursul de Căsătorie la Orhei. Am continuat să ne întîlnim în fiecare săptămînă, însuşind cîte o sesiune a Cursului.
Am fost impresionaţi de deschiderea conducerii bisericii vizavi de această lucrare. Mulţumim mult păstorului: Farcaş Vasile, deasemenea, familiilor: Pavliuc, Poiată, Codreanu, Sonţu, Morţun… de fapt, fiecare cuplu a fost un real ajutor pentru noi. Mulţumim pentru susţinerea în rugăciune şi nu numai. Datorită sprijinului pe care l-am avut din partea bisericii locale a fost posibilă o astfel de lucrare. Dumnzeu să răsplătească fiecăruia. Continuăm să ne rugăm pentru voi toţi, fie ca Dumnezeu să continue să consolideze, să îmbogăţească şi efectiv să transforme căsniciile noastre.
Ne-am bucurat extrem de mult, de participarea plină de responsabilitate a celor 11 cupluri, săptămînă de săptămînă.
Iată cîteva mărturii frumoase a cuplurilor participante: „…am aflat despre „secretele” unei vieţi de familie plină de scop şi dragoste”;
” a fost o mare încurajare pentru noi: am realizat că, realmente, suntem diferiţi (din exterior, pînă în ultima celulă: Bărbat şi femeie). Iar diferenţele, nu sunt defecte. Suntem doar diferiţi, ne acceptăm aşa cum suntem … ” ;
„am învăţat cît de important este să avem timp pentru cuplu, săptămînal, care ne ajută să ne cunoaştem şi să comunicăm mai mult…”;
” a fost practic, eficient, convingător, sănătos, o bună temelie pentru viaţa de cuplu!”;
„conflictele le tratăm, le rezolvăm împreună, şi nicicum nu ne atacăm unul pe celălalt, atacăm problema.”
„ni s-a oferit timp de discuţie unul cu altul, doar soţ-soţie, minunat. Am abordat subiecte care niciodată pînă acum nu le-am încercat, nu le-am adus în discuţie, de frică sau alte motive… „;
„Atmosfera, modul de predare, cei care ne-au predat, totul mi-a plăcut!!!”

„La Cursul de Căsătorie am învăţat cum să-mi ascult, apreciez şi respectiv să-mi iubesc soţul pe care mi la daruit Dumnzeu. A fost îmbunătăţită considerabil comunicarea dintre noi. Temele de casă ne-au ajutat să ne facem timp unul pentru celălalt.
Dacă doriţi să schimbaţi totul în bine şi să rezolvaţi problemele în pace vă încurajăm să treceţi prin acest curs.”
Fam. Codreanu

4 comments on “Orhei

  1. Multumim Domnului pentru familia Bragaru care a jertvit din timpul lor pentru asa o lucrare frumoasa.
    Din partea familiilor din Orhei va aducem multumiri pentru Cursul de Casatorie care a fost in localul bisericii, Domnul sa va rasplateasca . Toate intilnirile au fost deosebite, ziditoare si bine organizate.
    Am luat multe invataturi bune din acest curs si cred ca multe cupluri au si aplicat ce au invatat.
    Domnul sa va binecuvinteze familia Bragaru.

  2. Domnul sa primeasca toata lauda prin trairea, exemplul fiecarei familii.
    Merita efortul si investitia. Rasplata e pe masura.

  3. As dori mai des sa serepete astfel de semenare prin biserici care ajuta familiile sa duc un mod de viata corect si placut Domnului.

  4. Sigur că e posibil așa ceva… oferiți-vă să sprijiniți o astfel de lucrare, e nevoie de lucrători 🙂

Lasă un răspuns

