Lasă un comentariu

pentru femei ca mine…

Viaţa mea – Hotărîtă, Încrezătoare, Creativă, Protestatară!

Să fiu hotărîtă: meditînd şi rugîndu-mă zilnic cu privire la ţelul meu:

Iubindu-L pe Dzeu cu toată puterea inimii mele

Respectîndu-mi soţul şi fiind o sursă de inspiraţie pentru el

Rugîndu-mă pentru copiii noştri şi să rămîn într-o permanentă legătură sufletească cu ei

Avînd o inimă deschisă pentru femei, încercînd să le dau principii spirituale de viaţă

Să fiu încrezătoare: – Crezînd cu tărie că Dzeu poate face imposibilul în viaţa mea, în copiii mei, etc.

Să fiu creativă – un izvor de frumuseţe şi căldură în căminul meu, la masa mea de lucru, oriunde, oricînd.

Să fiu protestatară – luptînd împotriva firii mele egoiste şi dorind să fiu mai mult-mai mult asemenea lui Isus.

 

Rugăciune

 

Doamne, sînt primul snop al tatălui meu,

Adunat cu lacrimi, rugăciune şi teamă,

Aşezat în faţa altarului Tău,

Te rog uită dacă-am greşit: făcînd bine ori rău

Şi cuprinde-mă în iubirea Ta fără seamă.

 

Doamne, am fost adunat spic cu spic, cuvînt cu cuvînt,

Cu grijă legat, ca să-Ţi fiu jertfă vie.

Doamne ajută-mi pe pămînt

Să fiu pildă în vorbă, faptă şi gînd,

Pînă va veni a Ta Împărăţie.

 

Doamne, sapă această zi în stînca vieţii mele,

Ca nici odată ea să nu fie uitată.

Plecat din sînul mamei mele

În drum spre ceruri, către stele,

Te rog fi-mi mamă şi fi-mi tată.

 

Şi dacă încercări sau bucurii

Vor căuta să mă despartă de al Tău Cuvînt,

Tu Bunule Părinte o să ştii,

Te rog din inimă să nu-ntîrzii

Adu-mi aminte de această zi de legămînt.

 

Doamne, ajută-mă Te rog, să fiu o pildă

Şi pentru cei spre care m-ai chemat.

Apoi supus fără-ncetare

Ca un lăstar al milei Tale,

Ajută-mă să-Ţi cînt şi să-Ţi slujesc neîncetat.

Lasă un răspuns

