2 comentarii

Din nou la Sebeş…

Anul trecut, tot pe vremea asta, am fost invitaţi la Sebeş de familia Pienariu Jhovani şi Irina, la binecuvîntarea fetiţei lor Julia.

Vineri seara am petrecut-o în părtăşie cu tinerii bisericii baptiste de pe loc, sîmbătă am organizat o întîlnire cu familiile, iar duminica am petrecut-o în casa Domnului:  dimineaţă am cîntat împreună cu fraţii şi surorile, Petru a cerut binecuvîntarea Domnului peste Julia şi a predicat Cuvîntul; seara am avut un program de evanghelizare binecuvîntat.

Am legat nişte relaţii frumoase…

Anul acesta am plecat de joi, cu toţi copiii, şi deşi drumul a fost anevoios, din cauza vremii, am ajuns cu bine pe la 1:00 noaptea. Vineri, Mishu şi Magda, o familie minunată, cei care ne-au fost şi gazde, ne-au organizat o călătorie de neuitat la Salina- Turda. Cîtă istorie gravată în fiecare cristal de sare, şi ce frumuseţe… Merită să vedeţi! Din nou mîina Marelui Artist vă uimeşte privirea şi va stoarce o laudă de pe buze.

Sîmbătă am fost găzduiţi de pensiunea MA, unde am petrecut din nou un seminar cu familiile. A fost un timp aglomerat, dar foarte binecuvîntat.

2 comments on “Din nou la Sebeş…

  1. va asteptam sa va reveniti.ne este dor de voi.pa,magda si misu

  2. Dragii noștri, Magda și Mishu,
    mulțumim lui Dumnezeu pentru voi.

Lasă un răspuns

