Lasă un comentariu

Uraaaaaaaaaa! A venit Primăvara!

Primăvara vine, iubiţi fraţii mei

Dulce şi frumoasă, dulce şi frumoasă

Şi cu ramuri verzi.

Cîntecul ăsta îl cîntam copii fiind.  Iar peisajul nu-l uit nicicum: mieluşei zburdînd zglobii, păsărele ciripind, floricele pe imaş… şi noi la joacă pe-afară…

Era primăvara lui 1989, cînd am simţit atingerea caldă şi gingaşă a Prinţului Primăverii Eterne, I-am înţeles şoapta iubirii şi I-am deschis inima. Cîtă schimbare, cîtă prospeţime, cîtă frumuseţe mi-a turnat în suflet. Şi, deşi, viaţa trece prin diferite anotimpuri, primăvara e preferatul.

În căsnicie, primăvara e perioada proaspăt căsătoriţilor. Cît entuziasm, cîtă încîntare, cît dor, cîtă aşteptare răsplătită, cîtă sete unul de altul, îmbătare în iubire. Dar e şi perioada descoperirilor. Şi nu întotdeauna tot ce descoperim ne place. Răsar obiceiuri, atitudini care nu le-am observat mai devreme. Cineva spunea că „dragostea e oarbă, iar căsătoria tratează acest defect”. Important e să ne acceptăm aşa cum suntem, nu e tocmai potrivit să te apuci de cioplit în schimbarea celuilalt. Nu se întîmplă nimic peste noapte, e nevoie de timp, efort, răbdare, îngăduinţă. Schimbarea vine încet. În primăvară nu înfloreşte totul peste noapte, are nevoie de cele trei luni.

Lasă un răspuns

