Lasă un comentariu

Ghid de rugăciune

Nu schimbi nimic îngrijorîndu-te pentru căsnicia ta… Poţi schimba însă totul rugîndu-te pentru ea.

Orice soţie care doreşte o relaţie mai strînsă cu soţul ei va sta mult în rugăciune.

În septembrie 2006, eram la Sacramento. Împreună cu Petru am participat la Congresul Asociaţiei Bisericilor Baptiste Române din SUA şi Canada. A fost un timp minunat. Însă elementul major cu care am rămas şi care mi-a schimbat stilul de rugăciune, a fost cartea „Puterea Rugăciunii unei soţii” scrisă de Stormie Omartian. Sora Mimi Burciu, cea care atunci a fost aleasă Preşedinta surorilor din Asociaţie, ne-a dăruit la toate participantele această carte.

Întotdeauna m-am rugat pentru soţul meu. Rugăciunile mele erau scurte: „păzeşte-l, Doamne”, „binecuvîntează-l” sau rugăciunea mea preferată: „schimbă-l, Doamne”. Treptat am înţeles că ceva uimitor se întîmplă cu inima mea cînd mă rog pentru el. Resentimentul începe să facă loc acceptării. Putem trece peste rănile ce ne dor şi putem ierta. Pentru că  rugăciunea ne aduce în prezenţa lui Dumnezeu şi El ne umple de Duhul Dragostei Lui. Şi apoi, tot El îmi arată cîtă nevoie am eu de schimbare.

Această carte ne oferă domenii concrete de rugăciune pentru soţii noştri, cum ar fi:

umblarea lui spirituală

emoţiile lui

rolul lui de tată, lider şi persoană care ia decizii

siguranţa lui în ce priveşte munca şi banii pe care-i obţine

sănătatea şi protecţia lui

credinţa şi viitorul lui                           şi multe altele.

„Puterea rugăciunii unui părinte” este o altă carte a lui Stormie Omartian, ghid de rugăciune pentru copiii noştri.

Lasă un răspuns

