2 comentarii

Cadou pentru mamele noastre

2 comments on “Cadou pentru mamele noastre

  1. Imi place mult melodia aceasta ma facut sa-mi aduc aminte de mama si sa pling caci stiu ca mama e cea care ne ingrijeste mereu , ma simt singura departe de ea.Sunt in SUA de 9 luni si nu am vazuto si imi este dor de ea tare si as vrea sa stiu de unde as putea sa fac rost de melodia aceasta ca sa pot sa-i trimit si mamei mele sa asculte aceasta melodie.

  2. Multumesc mult pentru melodia aceasta.Am primito pe emailul meu si o pot asculta cind mii dor de mama mea mult.Dumnezeu sa va binecuvinteze.

Lasă un răspuns

