Lasă un comentariu

Recunoaşte-ţi măsura

Apostolul Pavel, la un moment dat în viaţă, a trecut prin experienţa de a fi intrat în al 3-lea cer. Şi totuşi, deşi se putea lăuda faţă de ceilalţi ucenici că avea mai multă ştiinţă de carte şi un mai mare prestigiu, mărturia care a dat-o el după ce a primit această minunată descoperire a fost că el este mai neînsemnat decît cei mai de pe urmă: „eu sunt cel mai neînsemnat dintre apostoli…” (1 Cor.15:9).

Will Croks tocmai fusese ales conducător al Partidului Laburist din Marea Britanie. El s-a hotărît să-şi ducă fetiţa la Westminster Abbey ca să-i arate frumuseţea catedralei. Copleşită, după cîte se părea, de splendoarea acesteia, fetiţa o vreme n-a scos nici o vorbă. Tatăl, dorind să ştie ce impresie i-a făcut micuţei, a întrebat-o: „La ce te gîndeşti atît de intens, draga mea?” Şi a primit răspunsul care-l aştepta cel mai puţin: „Mă gîndeam, tăticule, că în bucătăria noastră eşti ditamai omul, dar aici nu eşti cine ştie ce”.

Tot mai puţin din mine, zi de zi,

Şi tot mai mult din Tine, Domnul meu;

O, Tu pe a Ta cale să mă ţii,

Indiferent cît mi-ar veni de greu.

„Despărţiţi de Mine nu puteţi face nimic”!

Lasă un răspuns

