2 comentarii

America e frumoasă… mi-e dor de prieteni

Panourile publicitare din Chișinău cu mesajul „din 7 aprilie începe schimbarea”, au fost profetice pentru noi. Chiar în dimineața zilei, cu întreaga familie, am decolat spre America. O călătorie frumoasă, cu zboruri liniștite. Copiii încîntați peste măsură că, în sfîrșit, li s-a împlinit visul. Greu i-a prins și somnul, abia de-asupra oceanului, nu mai aveau nici o priveliște încîntătoare, nori, apă și iar apă. La Chicago, a fost a 2-a escală; autoritățile vamale ne-au spus un „welcome” cald. Iar la Seattle, destinația finală, ne așteptau cei dragi din familie și prieteni.

Fusesem în America de cîteva ori, anterior, ca vizitatori. Așa că, multe lucruri ne sunt cunoscute. Și totuși… sunt atîtea altele de cunoscut, de explorat, de învățat. Unul din profesorii mei universitari, Gheorghe Bîrsan, spunea că, în situația în care ajungi să înveți istoria unei alte națiuni, să-i înțelegi cultura, și modul în care lucrează sistemul acelei țări, face mai mult decît o facultate.

Suntem plini de credință și cu Dumnezeu vom face lucruri mari!

Vineri, săptămîna trecută, invitați și suportați de Valentina Costin, însoțiți de un grup de alte familii de moldoveni, am fost „la lalele”. Ce frumusețe! Am lăudat pe Dumnezeu pentru înțelepciunea Sa exprimată în gama bogată de culori și mirosuri. Cît de mult ne dorim, asemenea acestor flori, să răspîndim mireasma lui Cristos în orice loc.

Drumul dus-întors a fost la fel de frumos: am împărtășit emoții, experiențe… și am ascultat muzică. Aici am vrut să ajung. M-a „răscolit” plăcut cîntarea lui Vitalie Dani – Prietenul, mai ales versurile… sunt formidabile. Ascultați cîntarea – e o dedicație muzicală pentru cei mai scumpi prieteni, de pretutindeni!

2 comments on “America e frumoasă… mi-e dor de prieteni

  1. Nu va mai numesc robi ci prieteni……….
    Salutari tovarasilor de lucru!

  2. Ne este dor de voi.Ma bucur sa aud vesti bune despre voi.

Lasă un răspuns

