Lasă un comentariu

La ce ești gata să renunți pentru a sta mai mult în prezența Domnului?

O întrebare ce mi-o adresez zilnic, pentru a-mi testa dragostea pentru El, și ca nu cumva ceva sau cineva să prețuiască mai mult decît El, Cel care este Iubirea.

„Moise a petrecut primii 40 de ani gîndind că este Cineva. Alți 40 de ani i-a petrecut învățînd fiind un Nimeni. A 3-a porție de 40 de ani i-a petrecut descoperind ce poate face Dumnezeu cu un Nimeni.”    D.L. Moody

Poezia lui Costache Ioanid „Sunt un bulgăr de pămînt” îmi sună-n urechi:

Sunt un bulgăr de nimic, sunt un strop de rouă-n soare;
și cu cât mă fac mai mic, cu-atât Tu, cu-atât Tu te vezi mai mare.

Dacă-n lume m-ai făcut o fereastră către Tine,
cu cât sunt mai nevăzut, cu-atât Tu, cu-atât Tu te vezi mai bine.

Efes. 2:10 „Căci noi suntem lucrarea Lui, și am fost zidiți în Hristos Isus pentru faptele bune, pe care le-a pregătit D-zeu mai dinainte, ca să umblăm în ele.”

Lasă un răspuns

