7 comentarii

Ești tu gata de votare?

„Voi sunteți Lumina Lumii” – sunt cuvintele Domnului Isus spuse ucenicilor Lui din toate veacurile.

Oare cu adevărat suntem o lumină?

Vedeți, o lumină (o lumînare) nu arde pentru ea însăși. Oricît de frumoasă ar fi, ea nu ține la frumusețea ei,

ci se topește de dragul altora. Cîte vieții am călăuzit, le-am arătat calea dreaptă? Cîte suflete și-au înțeles sensul vieții

și l-au urmat, datorită aportului meu? Cîte vieți au fost salvate, făcîndu-mi datoria de far, rămînînd ferm hotărît în credință, în nădejde, în dragoste, în ciuda furtunilor, ploilor, uraganelor care asupra-mi s-au abătut.

„Mică lumina mea poate lumina.

Sub obroc nu vreau să te țin, mică lumina mea” – frumos cîntecel.

Continental are o cîntare cu această provocare:

În orice suflet e-un tainic dor
Aprins în noapte sau stins şi gol
Dor de lumină, de veşnicie
Ascuns în inimi de Dumnezeu

COR: Poartă-ţi lumina prin întuneric
În noaptea făr de nădejdi pe drum
Far neclintit să-ţi fie viaţa
Paşi să-ndrepte pe drumul bun
Lasă-n inimi un dor de cer

Pe calea noastră mereu găsim
Lumini căzute şi stinse-n vînt
Şi mulţi încearcă să ţină aprinsă
O amăgire, un dor străin

Să laşi în urmă  numai lumină
Pe drumul celor ce-au rătăcit
Arată calea, aprinde inimi
Şi dă speranţă prin Duhul Sfînt!

Doamne, ajută-ne să fim lumini oriunde și-n tot locul!

7 comments on “Ești tu gata de votare?

  1. Doamne aparane de astfel de gindire. Sa te asociezi cu niste hoti si sa ii aperi. Sa indemni crestinii sa voteze asa partid mi se pare o mare insulta la adresa lui Dumnezeu. Acest partid ne va aduce numai rau in tara.

  2. Pe de altă parte, cred că atît eu, cît și tu, am fost creați liberi să gîndim, și să ne exprimăm.
    Dumnezeu nu este părtinitor, și nicidecum nu se lasă batjocorit! Ce seamănă omul, aceia va culege. Și cine te-a pus pe tine să judeci pe fratele tău? Că unii sunt răi, bîrfitori, plini de ură, iar alții sunt hoți sau trădători, pînă la urmă e o chestie prea sensibilă, e vorba de relația personală cu Creatorul, Răscumpărătorul, și singurul care are drept de Judecător (El le știe și le vede pe toate și toți mai bine decît mine și decît tine). Noi suntem chemați să ne iubim aproapele, și mai ales frații de credință; să facem bine tuturor, dar prioritate au frații noștri.

  3. Daca suntem liberi sa ne exprimam atunci lasati ca fiecare sa voteze asa cum il indeamna cugetul dar nu sa ii invatam noi pe cine sa aleaga.
    Sunt total de acord ca suntem chemati sa ne iubim unii pe altii si pe aproapele. Dar asta nu are nimic legatura cu politica si cu alegerile

  4. Da sunt gata de votaare!
    Si ii indemn pe toti sa mearga la votare. Alegeti ce va pune Dumnezeu pe inima numai feriti-va de culoarea rosie. E contraindicata sanatatii poporului Moldav.
    Toti! Absolut toti facem politica. Incepind de acasa si terminind cu biserica.
    Sa punem punct pe 28 Noiembrie.

  5. Apropos, am auzit ca pe listele PLDM sunt si doi crestini. Dl. Ghiletchii, un barbat vorbit de bine, integru… Dumnezeu sa-l binecuvinteze! Si cel de-al doilea mi se pare era Ionita…
    Ce bine ar fi ca pe viitor in PLDM sa fie doar doi necrestini si aia sa nu intre in parlament! 🙂
    Fie ca Dumnezeu sa raspunda celor care asteapta schimbarea, democratia, libertatea!
    Din 28 Noiembrie vine schmbarea…. asa ca pune mina si Voteaza!

  6. Trezește-te, fratele meu! Ori ești creștin în toate domeniile, ori nu ești deloc. Noi nu avem domenii mai sfinte și altele mai puțin sfinte.
    Citești Scripturile? Vorbesc ele despre situații similare? Cum au procedat oamenii lui Dumnezeu?

  7. Toți facem politică…, „depinde politica cui – faci politica lui Dumnezeu sau a deavolului? „, spunea fr. Aurel Popescu încă pe vremea regimului comunist din România.
    Mulțumesc de intervenție…

Lasă un răspuns

