Lasă un comentariu

Ce credeți că-și dorește un băiat la 14 ani?

Cei care ați apucat o astfel de experiență, sunteți mai pricepuți și în drept să dați sfaturi…

Nu știu dacă vă mai amintiți ce scriam anul trecut cu ocazia zilei lui de naștere, a lui Daniel…

L-am tot numit copilul minune (am trecut prin multe incercări cu el, dar din toate Dumnezeu ne-a scos mai mult decît biruitori), însă cu ceva timp în urmă am fost rugați: ”Mami și tati, nu mai sunt un copil, aveți încredere în maturitatea mea și mă rog să nu vă dezamăgesc”.

Lasă un răspuns

