2 comentarii

Cu frații și surorile din Portland

De sâmbătă am fost plecați cu toată familia la Portland. Am fost martori la căsătoria lui Daniel și a Cristinei Cozniuc (doi tineri minunați, cu părinți deosebiți, originari din Regiunea Cernăuți). O nuntă frumoasă, decorată cu lalele, preferatele mele în primăvară. Fratele Beni Zăgrean a avut o predică ziditoare despre viața de familie.

Seara am mers la prietenii nostri, familia Postolache Victor și Liuda. Nu prea ne-a prins somnul (mai ales pe unii din noi) din cauza părtășiei dulci.

Duminica dimineață am mers la casa Domnului, la închinare cu cei din adunarea păstorită de fratele Nelu Brisc. La prînz am avut părtășie cu cîteva familii, printre care și Ana și Vadim Erhan, rudele noastre.  Seara ne-am bucurat de părtășie sfîntă cu cei din adunarea din Vancouver, WA.

Am mai spus asta, oriunde am merge avem frați și surori, prieteni dragi. Și asta. datorită Domnului Isus. Jertfa Lui ne-a înrudit. E frumos să fii al Lui!

2 comments on “Cu frații și surorile din Portland

  1. noi suntem fam . Victor Postolache, din Focsani, Romania. Ma bucur ca in LUME numele de POSTOLACHE este relativ bine intalnit. Asteptam o reactie a voastra pentreu inceput :-))

  2. faina coincidenta, si nu la intamplare 🙂 din cate am vazut voi sunteti tipografi, pe cand cealalta fam Postolache sunt cantareti: Victor e un saxofonist foarte bun, am cantat impreuna vre-o 4 ani in grupul Acord… Nu intreb cum ai ajuns aici, lumea e prea mica, iar internetul o face cat un “click” 🙂

Lasă un răspuns

