Lasă un comentariu

Drumul meu…interpretare Andre Rieu

De câţiva ani buni, când ne vine dor de un concert clasic, e în lista preferinţelor noastre (mai ales ale lui Cristian, care adoră vioara) olandezul Andre Rieu. Andre Rieu – un clasic fenomenal al zilelor noastre (de fapt, contemporan cu părinţii noştri ). S-a născut într-o familie muzicală creştină în Amsterdam.  Ca şi alţi artişti clasici, a îndrăgit muzica clasică din burata mamei, totul în juru-i fiind doar muzică. Pe la vârsta de 5 ani a început orele de vioară şi a început să cânte sub bagheta tatălui său. Pentru mai multe info accesaţi site-ul oficial: http://www.andrerieu.com/en/andre/biography

Impresionant e faptul, că mereu în concertele sale, readuce la viaţă, într-o formă sublimă de interpretare, perle vechi ale muzicii creştine. De exemplu, cea pe  care am postat-o aici – „My Way”, e cântecul fiecăruia din noi. Mereu un drum ne stă în faţă: fie că începem şcoala, fie că abia ne-am căsătorit, ori, deşi căsătoriţi de mai mulţi ani, începe un alt anotimp în căsnicie, fie că ne mutăm cu traiul într-o altă ţară sau alt oraş, fie că cei din casa noastră încep un nou drum…. Oricum am da, mereu suntem la început. Începe ziua, luna, anul… Şi fiecare început ne provoacă să ne urmăm drumul. „Învaţă-mă, Doamne, calea Ta şi netezeşte-mi cărările!”

Vă recomand şi alte înregistrări cu el, ca de exemplu cea cu saxofonista Yackety 🙂

Lasă un răspuns

