Lasă un comentariu

pentru copiii mei…

Copilul meu m-a întrebat:
„Mamă, iubirea ce e?”
Căci toţi pe câţi i-am întrebat,
N-aveau nici o idee.
 
Trecând pe drumul lor grăbiţi,
S-au dus indiferenţi,
De stres şi griji păreau sfârşiti,
Din viaţa lor absenţi.
 
Vezi tu, copilul meu
Îţi spun, iubirea e oriunde !
Tot Universul e al tău,
Doar să îl poţi pătrunde !
 
Toţi oamenii-au trăit cândva,
Iubirea-adevarată,
Dar îmbrăcară frica grea.
Şi îndoiala-i plată.
 
Priveşte-n jur cu ochii mari,
Priveşte foarte bine !
Nu căuta senzaţii tari,
Iubirea e în tine !
 
Poate-ai să cauţi peste tot,
Că nu mă crezi pe mine,
Răspunsuri. Eu nu pot,
Să te opresc pe tine.
 
Dar ai să afli într-o zi,
Sfârşit de amăgire,
Că tot ce trebuie, tu ştii,
De la-nceput pân’ la sfârşit,
Din infinit în infinit,
„TOTUL e IUBIRE!”
Lasă un răspuns

