Lasă un comentariu

O promisiune însoţită de o motivaţie

„… ca să vă înmulţiţi acolo unde sunteţi, şi să nu vă împuţinaţi” (Ieremia 29:6)

Câţiva ani la rând am avut ca şi salut pentru prieteni din partea familiei, Ieremia 29:11 „Căci EU DOMNUL ştiu gândurile, pe care le am cu privire la voi… gânduri de pace… ca să vă dau un viitor şi o nădejde”. Însă nădejdea are nevoie de un mediu care să o alimenteze. Dumnezeu nu le-a îngăduit iudeilor să ia această nădejde, apoi să se aşeze confortabil şi să nu facă nimic. Dumnezeu continuă cu ceva detalii în perspectiva viitorului nostru promis de El: „Zidiţi case şi locuiţi-le, sădiţi grădini şi mâncaţi din roadele lor!… Urmăriţi binele cetăţii, în care v-am dus în robie, şi rugaţi-vă Domnului pentru ea, pentru că fericirea voastră atârnă de fericirea ei!”(v.5-7). Folosiţi la maxim potenţialul pus de El în voi. Mulţi dintre noi, în timp ce aşteptăm ca Dumnezeu să lucreze, credem că nu putem face nimic, când în realitate sunt o mulţime de lucruri de făcut. Am putea spune: Să ne rugăm pentru prosperitatea celor din jurul nostru; când lor le va merge bine şi nouă ne va fi bine”. E trist că am devenit preocupaţi mai mult de noi înşine. În timp ce aşteptăm ca El să facă ceva bun pentru noi, să începem să facem ceva bun pentru alţii. Ajutându-i pe alţii, deschidem un canal prin care Dumnezeu ne poate binecuvânta. Efeseni 6:8

Lasă un răspuns

