Lasă un comentariu

Eliberare…

Toţi avem nevoie de eliberare la un moment dat, pentru că sunt tot felul de lucruri care ne pot face robi. Dumnezeu ştie aceasta. De ce ar mai fi venit Isus ca Eliberator dacă nu am fi avut nevoie de aşa ceva?

De ce ne-a învăţat să ne rugăm „Izbăveşte-ne de cel rău” (Matei 6:13), dacă n-am fi avut nevoie?

De ce promite El să ne izbăvească din încercare (2 Petru 2:9), de oamenii răi (Psalm 140:1), de toate necazurile noastre (Psalm 34:17) şi de moarte (2 Corinteni 1:10), dacă n-ar avea de gând să o facă?

El este gata şi vrea să o facă. Nu trebuie decât să-I cerem aceasta. „Cheamă-mă în ziua necazului, şi Eu te voi izbăvi, iar tu Mă vei proslăvi” (Psalm 50:15).

Lasă un răspuns

