Lasă un comentariu

Și din nou e primăvară!

Mi-am amintit versurile cântării interpretată de Sofia Rotaru: Primăvară, primăvară te-așteptăm a câta oară cu lumina dragostei dintâi…

Și, binențeles, beculețul s-a aprins: Apocalipsa 2:4 „Dar ce am împotriva ta este că ţi-ai părăsit dragostea dintâi.” O, dragoste dintâi! Unde ești? Cum erai?

Sunt diverse comentarii la acest subiect, însă la moment, prin “dragostea dintâi” mă gândesc că se face mai puțin referire la “prima dragoste” (din punct de vedere temporal), și mai mult la prioritate, la componența calității.

Dragostea pentru Isus trebuie să ocupe primul loc în viața mea, trebuie să fie prima prioritate, iubirea care îmi motivează și îmi determină toate acțiunile…

Dragostea nu se părăsește involuntar, nu se întâmplă fără voia și alegerea omului. „A părăsi” nu e o acțiune pasivă, ci una activă. De aceea și responsabilitatea de a reveni la ea, îi aparține tot omului.

O primăvară fericită în care să reveniți la dragostea dintâi!

Lasă un răspuns

