Lasă un comentariu

Farmacia Creștină

Cineva citind articolul, surâzând va spune, poate, că e o palmă dată celor pe care îi irită ceea ce scrim în ultima vreme aici pe pagina noastră. Dacă vă uitați în arhiva paginii, veți constata că dintotdeauna am avut un spectru destul de larg abordat în fiecare lună a celor 6 ani de blogging: unele din minunile obișnuite trăite cu Domnul; din lucrarea misionară; lucrarea cu familiile; politică; educație; sănătate; frumusețe; urări; sfaturi; recomandări, etc. Ce e mai ciudat, că altădată când le-a plăcut sau s-au regăsit pe-aici, nu au spus un ”mulțumesc”, și nu s-au apucat de comentat sau de trimis e-mailuri. Domnul Isus a spus: ”nu cei sănătoși au nevoie de doctor, ci cei bolnavi…”

Și totuși, cred că aveți dreptate, acest mesaj vine ca un răspuns și o recomandare pentru toți cei pe care îi mănâncă ceva (limba) sau pe undeva (inimioară)  🙂  Lucrurile nu trebuie lăsate așa, se poate agrava durerea, și cu timpul devine cronică; recomandăm tratament la timp și ne la timp! Nu înainte de a mulțumi din suflet fraților din Arizona, care au lucrat la el cu atâta ingeniozitate.

Farmacia creștină „Evlavia „,  din Phoenix, AZ  a scos pe piață un produs nou care ajută la post, și este întrebuințat  cu succes pe piața creștină românească.

Produsul se numeste „Posticin” și se găsește sub formă de pastille.

” Posticinul” scade pofta de mâncare și după cele lumești , încețoșează ochii la vederea lucrurilor deșarte, asurzește urechea la ascultarea bârfelor,  mărește pofta după citirea Bibliei și rugăciune, mărește dragostea de semeni,  provoacă lacrimi de pocăință,  înmoaie genunchii, și deschide ochii spirituali, îndreaptă pașii și volanele spre direcția bisericii.

Se poate lua deopotriva de cei din următoarele culte creștine:  Baptist,  Penticostal, Adventist de ziua a 7-ea și de celelalte zile, Creștin după Evanghelie, Creștini înainte de Evanghelie și Creștini odată cu Evanghelia, Oastea Domnului și alte culte evanghelice.

A se lua împreună cu celelate medicamente înrudite : Evlavin, Rugatin , Smericin, Pocain,  Biblicin și Psalmicin.

Se recomandă tratament în prealabil cu Bârfomicină (puternic antibiotic antibârfatic-omoară microbul bârfei pe loc), Bârfocid (spray antibârfatic cu acțiune locală, se dă  în casă și în jurul casei)  și BârfoStat (paralizator  ai mușchilor bucali în caz de bârfiță cronică), pentru combaterea absolută a bârfelor din perimetrul unde se va face postul cu 24-48 ore înainte de perioada postului.

Deasemenea, Posticinul este recomandat a se lua (în anumite cazuri de urgență: biserici în formare sau dezmembrare), cu alte două medicamente cunoscute pe piață, și anume Îmbrățoșin și Felicitin.

Acestea din urmă se pot servi chiar și în timpul „serviciilor”, dar numai la comanda celui care conduce. Efectele sunt instantanee, și se manifestă printr-o gamă variată de zâmbete (ironice, obișnuite, cu subânțeles, sincere sau din politețe). Se poate folosi în special de copii, adolescenți, începători, creduli, dar și de persoane mai mature. În unele biserici, mai ales tinere, se aplică cu succes.

Medicamentul e gratuit și ajută la creșterea contului la bancă 🙂

O să închei cu pastila lui Socrate pentru simptome asemănătoare…

În Grecia antică Socrate (469-399 DC), era foarte mult lăudat pentru înțelepciunea lui. Într-o zi, marele filozof s-a întâlnit întâmplător cu o cunoștință care alerga spre el agitat și care i-a spus:
-Socrate, știi ce-am auzit tocmai acum, despre unul dintre studenții tăi?
-Stai o clipă, îi replică Socrate. Înainte să-mi spui, aș vrea să treci printr-un mic test. Se numește Testul celor Trei.
-Trei?
-Așa este, a continuat Socrate. Înainte să-mi vorbești despre studentul meu, să stăm puțin și să testăm ce ai de gând să-mi spui. Primul test este cel al Adevărului. Ești absolut sigur că ceea ce vrei să-mi spui este adevărat?
-Nu, spuse omul. De fapt doar am auzit despre el.
-E-n regulă, zise Socrate. Așadar, în realitate, tu nu știi dacă este adevărat sau nu. Acum să încercăm testul al doilea, testul Binelui. Ceea ce vrei să-mi spui despre studentul meu este ceva de bine?
-Nu, dimpotrivă…
-Deci, a continuat Socrate, vrei să-mi spui ceva rău despre el, cu toate că nu ești sigur că este adevărat?
Omul a dat din umeri, puțin stânjenit. Socrate a continuat.
-Totuși mai poți trece testul, pentru că există a treia probă-filtrul Folosinței. Ceea ce vrei să-mi spui despre studentul meu îmi este de folos?
-Nu, nu chiar…
-Ei bine, a conchis Socrate, dacă ceea ce vrei să-mi spui nu este nici Adevărat, nici de Bine, nici măcar de Folos, atunci de ce să-mi mai spui?

Domnul să aibă milă de comunitatea creștină românească! și de frații și surorile noastre de orice naționalitate se cred 🙂

Lasă un răspuns

