Lasă un comentariu

Turneu la Asheville, NC și Knoxville, TN

Am fost plecați de joi, 14 iunie… Vineri am vizitat rudele în Asheville, ne-am bucurat de părtășie dulce cu familia Căpățână, în special, de primul și  proaspătul lor nepoțel – Andrew. Sâmbătă am moderat și am cântat la nunta copiilor famiilor Gherasim și Secu. Iar duminică, împreună cu fratele Simion Plăcintă am prins 4 servicii de închinare: dimineață la Asheville, la amează în Knoxville în 2 biserici, și seara într-o altă biserică tot în area. Am întâlnit foarte mulți frați și prieteni, cunoscuți din țară. Suntem foarte recunoscători și lăudăm pe Domnul pentru timpul frumos oferit.

Lasă un răspuns

