Lasă un comentariu

Reflecții după călătoria în Moldova

– „Cum vi se pare Moldova după aproape 3 ani de când sunteți plecați?” Întrebare care ne-au pus-o atât cei care mai sunt încă în Moldova, cât și cei plecați de ceva vreme peste hotarele ei.

Prima reacție a noastră a fost: Chiar am locuit aici? Și cum de ne-am descurcat?

Am citit o disperare în mai fiecare om, cu mici excepții. Excepția au făcut-o cei care se mai plimba odată, de două ori sau de mai multe ori peste hotarele țării. Și, cred că au dreptate într-o oarecare măsură. Noi, la fel am avut marele privilegiu să călătorim mult, chiar fiind acolo, și, în mare parte, trebuie să recunoaștem, ne-am „descurcat” datorită resurselor venite din extern.

Dumnezeu ne-a dat harul, ca pe vremuri, să participăm la câteva servicii de evanghelizare și vizite prin biserici în sudul Moldovei împreună cu bunul nostru prieten Mihai Caraivan și scumpa lui soție Angelica. Tot împreună cu ei, ne-am pregătit și am desfășurat Conferința pentru Familii la Bălți. Am avut și susținerea fraților de la NPC din Washington, DC. Ei chiar au avut curajul să recunoască, că suntem o echipă profesionistă și facem lucrurile nu oricum, ci cel mai bine posibil. Asta învățăm în fiecare zi de la Învățătorul nostru Domnul Isus. La El vorba I-a fost vorbă, minunea a fost minune, ucenicia a fost o adevărată școală de viață, jertfa I-a fost Jertfă….

Participanții la Conferință, pastori, slujitori în diverse biserici din regiunea de nord a țării, au fost suficient de motivați să înceapă Cursul de Căsătorie în comunitățile lor. Acum toate resursele sunt disponibile în ambele limbi: română și rusă, începând cu manualele fiecărui participant, Ghidul fiecărui lider, DVD-uri cu traducere, etc. Biserica Covceg (Arca), pe cât de mare, pe atât de primitoare, ne-a ospătat și ne-a cazat cum se poate mai bine. Mulțumim!

Ne-am bucurat enorm de mult de vizitele și întâlnirile cu mulți prieteni dragi, alături de care am slujit ani la rând: cei din Uniunea Baptistă, cât și cei din Uniunea Penticostală. De neuitat sunt călătoriile și slujirile împreună cu un alt scump și drag prieten, Romică Huțuțui. Și de neuitat vor rămâne părtășiile cu ucenicii lui.

La întâlnirea păstorilor din regiunea Cahul, sperăm că parțial măcar, am ținut locul fratelui Andrei Ciobanu (uncheșul). Mulți din ei au venit cu nădejdea să-l revadă după lunga lui absență din cauza transplantului de ficat. Ne-am rugat pentru definitiva lui însănătoșire și revenirea lui în slujire.

Familia fratelui Ion și Valentina Miron, ca dintotdeauna ne-a impresionat cu ospitalitatea, pacea și căldura lor. Cu bâta (bunica) Mărița ne-am distrat de minune! Copiii ei, familia Podoleanu, i-au oferit un mediu minunat în care să-și petreacă bătrânețea fericită cu care a binecuvântat-o Domnul. Cu Vitalie și Lenuța Carabeț, am avut un timp la fel de prețios. 

Această prezentare necesită JavaScript.

  Mulțumim Domnului și vouă dragi prieteni pentru timpul petrecut frumos și cu rodire în timp, chiar și în veșnicie; credem că despre asemenea părtășii vom povesti și în ceruri 🙂

 

Lasă un răspuns

