Lasă un comentariu

Întâlnirea cu pastorul şi politicianul Valeriu Ghileţchi

Am avut un timp deosebit de sărbători. Am urat, am colindat, am felicitat pe cei dragi de-aproape şi de departe. La rândul nostru, am fost invadaţi cu torente de urări şi binecuvântări.

Aşa cum spunea şi John MacArthur, „deşi nu ni se indică în Scripturi să ţinem sărbătoarea Crăciunului, pentru noi creştinii este o oportunitate să-L înălţăm pe Isus Hristos – Adevărul Întrupat. Iar un adevăr are nevoie de repetiţie pentru că noi foarte uşor uităm. Crăciunul poate fi şi timpul când reînprospătăm închinarea noastră faţă de El, iar oamenii îi găsim mult mai deschişi pentru a primi Adevărul”.
Şi-apoi, o altă latură magică a Crăciunului e că tindem să-l sărbătorim cu prietenii, cu cei dragi. N-am apucat să-l întreb pe prietenul nostru Valeriu Ghileţchi, dacă din această perspectivă a ales să vorbească, la întâlnirea de după prima întâlnire din 29 decembrie, despre Prietenie. „Fântânile erau foarte în faţă”. În timp ce dumnealui descria caracteristicile unei prietenii adevărate, după exemplu lui David şi Ionatan, un film de scurt metraj, împodobit ca un brad de crăciun cu evenimente trăite împreună, se derula în minţile noastre.
Ne umplem spiritual şi emoţional după astfel de întâlniri, şi deşi-s răruţe, îs drăguţe.
La fel de mult ne-am bucurat de întâlnirea şi cu alţi concetăţeni de-ai noştri, care deşi-s aici unde „curge lapte şi miere”, le pasă şi sunt preocupaţi de binele celor rămaşi în ţară.

10 11 9 8 7 6 5 4 3 Highlands CC Întâlnirea diasporei cu Valeriu Ghileţchi

Lasă un răspuns

