Lasă un comentariu

O viață întreruptă e o viață semnificativă

Deci, ai răspuns la întrebarea: Cine sau ce e Ninive al tău? (dacă nu înțelegi sensul întrebării, te invit să citești articolul precedent).
Eu sunt un Iona… Vreau să-L slujesc pe Dumnezeu… atâta timp cât îmi convine.
Am dorință să fac voia Lui… până când e un pic discomfortant.

Vreau să ascult Cuvântul Lui… atâta timp cât mesajul e unul care trebuie transmis altora.

Nu-mi place ca cineva să-mi strice planurile, să-mi întrerupă viața.
Sunt ca Iona, și mi se pare că într-o oarecare măsură și tu ești unul.

Lasă un răspuns

