Lasă un comentariu

Credința care e pusă în fapte, aduce Victorie!

Duminică, 16 noiembrie, 2014, am călătorit de la Seattle la Portland (aproape 600 km) pentru a participa la alegerea președintelui țării. Am mers la vot pentru că ne-am asumat responsabilitatea pentru ceea ce suntem și pentru ceea ce facem. Ca și cetățeni ai cerului, trebuie să fim mai întâi credincioși în lucrurile mici, ca să ni se încredințeze lucruri mari, trebuie să ne facem partea aici pe pământ. Conștienți fiind că atitudinea și acțiunile noastre de astăzii vor influența enorm schimbările și progresul de mâine. Și chiar dacă noi ca și generație nu vom ajunge să culegem roadele bune ale acestui vis măreț, copiii noștri și copiii copiilor noștri ne vor pomeni numele cu cinste.
Noi scriem istoria! Am votat pentru o istorie cu eroi demni de pomenit și de urmat.
Am votat pentru o justiție fără corupție, fără mituire și fără manipulare. Dumnezeu să ridice oameni drepți ca Daniel și înțelepți ca Solomon.
Am votat pentru o singură Românie Mare, în care și copiii Basarabiei să aibă loc la masă, să fie alăptați de aceeași mamă, nu de una vitregă sau una surogat.
Am votat cu credința că Dumnezeu e Cel care dirijează regi și popoare, și El poate face imposibilul cu oameni responsabili și pasionați.
Am crezut, am acționat și victoria nu a întârziat! Am plâns cu lacrimi de bucurie pentru această victorie a României. Iubim România!  

Petru vot 2014 Petru sectie Vio votare, nov 2014

Lasă un răspuns

