Lasă un comentariu

SUNTEM FOARTE RECUNOSCĂTORI

Dragi prieteni, parteneri și simpli spectatori 🙂

Multumim lui Dumnezeu pentru fiecare dintre voi. Lumea noastră fără voi n-ar fi la fel de fermecătoare!

Multumim pentru cei care ne-au oferit prietenia și încrederea, împreună am avut clipe minunate și realizări frumoase.  multumesc

Multumim pentru cei care ne-au sprijinit în rugăciune și care ne-au pus umărul la vreme de încercare – sunteți mai mult decât prieteni.

Mulțumim că Dumnezeu a ascultat rugăciunile referitor la noul Președinte al României – mare Victorie a unității și solidarității creștinilor, în mod deosebit (rugăciunea Domnului Isus a fost o realitate).
Ne unim în rugăciune și pentru alegerile din Rep. Moldova (Basarabia), acea parte ruptă de
patria-mamă, România, care a suferit NESPUS, și suferă încă de mai bine de 80 de ani! 

Vă încurajăm să păstrați un duh mulțumitor ca să vă bucurați de ospățul sărbătorii și-acum și de Crăciun. Să vă faceți o listă a binecuvântărilor, o listă cu toate persoanele pentru care sunteți recunoscători și bucurați-i cu un gest, cu o apreciere.

Deasemenea, vă încurajăm să mergeți la vot, chiar și cei cu pașapoartele expirate. Dacă locuiți un pic mai departe de secția de votare, uniți-vă câteva familii pentru a merge împreună, veți avea amintiri frumoase împreună.

Vă pot citi frustrarea sau dezamăgirea vizavi de politica moldovenească, simțim la fel. Însă, gândiți-vă că dacă rămânem reci și nepăsători, vom pricinui un rău și mai mare. Deci, să nu dăm câștig de cauză celui rău.

Unii au spus: e prea lungă lista și-i greu să ne decidem. Sugestia noastră e să nu treceți prin toată lista, e consum de timp și nervi 🙂
Există 4 puncte cardinale, 4 vânturi, 4 stâlpi ai Universului, 4 faze ale lunii, 4 anotimpuri, 4 elemente, 4 stări de spirit, 4 litere în numele lui Dumnezeu (YHVH),
4 litere in numele primului bărbat (Adam), 4 brațe ale crucii, 4 Evanghelii etc. Astfel, numărul 4 simbolizează terestrul, totalitatea celor create și a celor relevate.
Cifra 4 pentru Moldova la aceste alegeri poate simboliza nevoia de a ne întoarce la rădăcini, la valorile de bază ale unei societăți civilizate vizionare.  4 PLDM

În buletinul de vot, cifra 4 e pentru PLDM – e pentru prietenul și părintele nostru spiritual Valeriu Ghilețchi!

mai jos lecturați o secvență din interviul realizat de redactorul șef al Tribunii Românești, Steven Bonica –

Ati fost martorul multor evenimente, atat pe scena politica moldoveneasca cat si pe plan international. Care ati putea spune ca a fost momentul cel mai marcant pentru dvs. si de ce?

Este greu sa scot in evidenta un singur moment. Au fost multe evenimente importante de-a lungul acestor ani. Ultimul eveniment marcant a fost in luna iulie, cand am ratificat in Parlament Acordul de Asociere cu Uniunea Europeana. M-am bucurat sa fiu parte a acestui eveniment cu adevarat istoric. Un alt eveniment este legat de Adunarea Parlamentara a Consiliului Europei (APCE). La inceputul acestui an, am fost ales in calitate de Presedinte al Comisiei de Afaceri Sociale, Sanatate si Dezvoltare Durabila. Avand in vedere ca este o premiera pentru Republica Moldova, am considerat acest lucru drept o onoare adusa tarii noastre, dar si comunitatii crestinilor evanghelici din care fac parte. Din activitatea pe care am avut-o in timpul primului mandat, am frumoase amintiri de la Dejunul National cu Rugaciune din Washington la care am participat impreuna cu domnul Alexandru Mosanu, presedintele primului Parlament democratic al Republicii Moldova. In timp ce zburam, dl Mosanu mi-a povestit despre prima sa calatorie in SUA, mentionand printre altele ca amintirile nu erau cele mai placute din cauza ca a fost intampinat foarte rece la trecerea frontierei. Eu am incercat sa-l incurajez, spunandu-i ca de data aceasta va fi diferit, desi nu stiam cum va fi. Cand am ajuns la serviciul de imigrare, ofiterul ne-a intrebat cu ce scop am venit in America. Eu i-am spus ca dl Mosanu este ex-presedinte al Parlamentului si am fost invitati la Dejunul National cu Rugaciune. La auzul acestor vorbe, ofiterul s-a sculat in picioare, salutandu-l calduros pe dl profesor si urandu-i un bun venit in statele unite. Apoi a mai adaugat ca si el citeste Biblia si se roaga pentru tara sa. Dupa ce am trecut frontiera, dl Mosanu s-a uitat la mine si mi-a zis, ce diferenta mare face Biblia in viata unui om.

Puteti sa ne spuneti care sunt cele mai mari satisfactii care le aveti de pe urma activitatii si dedicatiei dvs. in spectrul politic?

Cea mai mare implinire o am atunci cand reusesc sa introduc in legislatie principiile si valorile moral spirituale. Ori de cate ori am avut ocazia n-am ezitat sa mentionez ce spune Biblia despre subiectul pus in discutie. Una dintre cele mai memorabile fraze pe care mi-a adresat-o Presedintele Parlamentului in timp ce-mi oferea cuvantul in cadrul unei sedinte a fost: ”Dle Ghiletchi, ce spune Biblia despre Curtea Constitutionala?” M-am bucurat mult sa aud aceste cuvinte, deoarece ele reflecta conceptia pe care o am cu privire la lume si viata. Daca as trece in revista unele realizari, acestea ar fi: instituirea Sarbatorii Familiei si includerea, incepand cu 2010, a zilei de 15 mai in lista sarbatorilor nationale; declararea zilei de 25 decembrie, incepand cu 2013, ca zi de odihna pentru a putea sarbatori Nasterea lui Isus Cristos pe stil nou; co-autor al legii privind protectia copiilor de impactul negativ al informatiei publice; co-autor al legii care permite redirectionarea spre organizatiile obstesti, inclusiv biserici, a 2% din impozitul pe venit; o serie de amendamente importante,  care protejeaza familia si bisericile, la legea privind egalitatea (cunoscuta sub numele legea ne-discriminarii) ; amendamente la Codul Educatiei privind introducerea educatiei la domiciliu (home-schooling). La nivel european am prezentat doua rapoarte in baza carora au fost votate doua rezolutii. Un raport tine de combaterea turismului sexual pedofil, altul de campania de combatere a violentei si abuzului sexual al copiilor, numita ”Unul din cinci”. In prezent sunt la etapa de finalizare a unui alt raport important intitulat: ”Combaterea intolerantei si discriminarii crestinilor in Europa.”

Notă: Noi (fam Bragaru) am fost martori la multe dintre aceste evenimente, cum ar fi de exemplu Sărbătoarea Familiei, cu genericul Dumnezeu Iubeste Familia, propus de Valeriu Ghilețchi

Citiți tot interviul realizat de Steven Bonica aici

Lasă un răspuns

