Lasă un comentariu

FĂ-ȚI ZIUA BUNĂ! MAKE YOUR DAY SPECIAL!

every-day-counts_titlebanner_01. I will try to live and delight in the reality of being alive. My past is forever gone, my future an uncertainty, so I will be happy and thankful for each moment.
1. Voi încerca să trăiesc și să fiu încântat de realitatea că sunt în viață. Trecutul meu este pentru totdeauna plecat, viitorul meu e o incertitudine, așa că voi fi fericit și recunoscător pentru fiecare clipă.

2. I will not allow negative input into my mind. Happiness is a choice, and I choose to be happy.
2. Nu voi permite negativismului în mintea mea. Fericirea este o alegere, și aleg fiu fericit.

3. I will be thankful for my health, my loved ones, my business and my country. I will also be thankful for any pain in crisis that helps me grow personally and professionally.
3. Eu voi fi recunoscător pentru sănătatea mea, pentru cei dragi, pentru afacerea mea și țara mea. Voi fi, de asemenea, recunoscător pentru orice durere în crize/încercări care mă ajută să cresc personal și profesional.

4. I will take care of my body, realizing the importance of the words moderation and balance—and how much easier it will be to control my will and my actions once I’m conscious of this.
4. Voi avea grijă de corpul meu, realizând importanța cuvintelor moderate și echilibrate – cât de ușor va fi dacă îmi voi controla voința mea și faptele mele, fiind conștient de acest lucru.

5. I will treat everyone I meet today the way I would like to be treated. I want people to like themselves more when they’re with me.
5. Voi trata pe fiecare cu care mă întâlnesc astăzi în modul în care aș dori fiu tratat. Vreau ca oamenilor le placă de ei înșiși mai mult când sunt cu mine.

6. I will avoid gossip, jealousy and negative thinking. Most people don’t think about what they think about. But today I will make a conscious effort to hold positive thoughts in my mind.
6. Voi evita bârfa, gelozia și gândire negativă/ofensivă. Majoritatea oamenilor nu se gândesc la ceea ce cred. Dar azi voi face un efort conștient de a păstra gânduri pozitive în mintea mea.

7. I will write down my priorities, thinking of my loved ones and my responsibilities. I might not get everything done, but I will do the most productive thing possible at every given moment.
7. Voi scrie prioritățile mele, gândindu-mă la cei dragi și la responsabilitățile mele. S-ar putea să nu reușesc totul, dar voi face tot ce-i mai productiv posibil în fiecare moment.

8. I will strive to humble myself around others, controlling my ego and making other people feel important.
8. Voi face efort pentru a smeri în prezența altora, controlându-mi ego-ul  și să-i fac pe ceilalți se simtă importanți.

9. I will learn how to better serve people. I know my growth in all areas is in direct proportion to how I help, how I give back.
9. Voi învăța cum să servesc mai bine oamenii. Știu, creșterea mea în toate domeniile este direct proporțională cu modul în care ajut, și cum dau înapoi.

10. I will not take rejection personally. I realize they can only reject my ideas and not me. I will keep on keepin’ on.
10. Nu voi lua respingerea personal. Îmi dau seama că oamenii pot respinge doar ideile mele nu și pe mine. Voi continua să-mi fac treaba bine.
(preluat și tradus din Seeds of Success)

Lasă un răspuns

