Lasă un comentariu

Noi mai credem în minuni…

De câteva zile fredonez un refren cântat des în tinerețe:
El rămâne în veci ca şi ieri, ca şi azi
Braţul Său printre noi făptuieşte minuni.
Dumnezeu neschimbat pe pământ va lucra
Îndoială să n-ai, Domnul nu v-a înceta.

Sâmbătă am fost invitată să moderez un Baby Shower. Fiecare copil e un miracol și fiecare eveniment de-acest gen îmi crează multă bucurie. În primul rând, pentru că sunt mamă și am experimentat minuni peste minuni cu fiecare copil primit. În al doilea rând, pentru că-mi place să mă bucur de bucuria altor mame. De data aceasta, e un caz cu totul special, foarte rar întâlnit – adică e o minune. După multe încercări eșuate, după tot felul de experiențe ale doctorilor tot eșuate, după 20 de ani căsătorie, după 41 de ani împliniți ai mamei, s-a întâmplat minunea – vine un copil de parte bărbătească! Nimeni n-a mai crezut că e posibil, cu excepția unui pastor care plin de credință, anul trecut de Ziua Mamei s-a rugat specific, pe nume pentru această femeie ca anul acesta de Ziua Mamei să fie și ea MAMĂ. Rugăciunea i-a fost ascultată! Auzind toată povestea, imediat m-am dus cu gândul la Ana, mama lui Samuel. Mulți ani și-a purtat povara singură, îndurând toate vorbele răutăcioase, atitudinea invidioasă și orgolioasă a sorei ei Penina, neînțelegerea soțului ei Elcana, până și bănuială pripită a preotului Eli… Insistența ei plină de credință în rugăciune, în casa Domnului, i-a fost răsplătită.

Noi credem încă în minuni!

Duminică am continuat cu o Zi de Naștere. Un frate drag și vechi prieten a rotunjit vârsta de 60 ani. L-am găsit foarte șocat. Nu a visat și nici n-a așteptat ca așa să fie onorat la cei 60 de ani ai lui. Soția și copiii i-au făcut o surpriză prea mare și prea peste așteptări.

Lasă un răspuns

